Moje fotky

Kunětická hora

10. srpna 2016 v 8:15 | Silmarilli
Na naší dovolené, jsme nemohly vynechat ani návštěvu hradu. Byl opravdu krásný a kupodivu kopec k němu nebyl zabijácký :) Hrady a zámky prostě můžu a když je ten hrad aspoň trochu zachovalý tak je mám ještě raději. Ale pamatuju si, že jednou jsme měli obří, ale fakt obří výšlap k hradu, který měl být nádherný. A nahoře jsme zjistili, že z hradu zbyly dvě zdi :D
Dneska je venku hrozně a tak doplňuju resty, které mám.

Dovolená v Hradci králové

2. srpna 2016 v 18:05 | Silmarilli
A jsem zpátky. Dovolená utekla tak strašně rychle a už se z toho stává pouze hezká vzpomínka. Sice nám tam občas sprchlo,ale to nás neodradilo od dobré nálady a bezvadně jsme si to užili. Zase jsem se koukal po kousku česka, protože i když plno z nás věčně prcháme za hranice i tady máme krásná místa.

Celou dobu jsme se s přítelem přetahovali o foták a tak se z toho snažím udělat menší výběr, abych vám taky něco ukázala.

Byly jsme v kempu, který byl 5 km od Hradce králové a tak jeden náš výlet se konal právě tam. Udělali jsme si výšlap na Bílou věž, kde jsem taky našla kešku. Jednu dobu jsem je horlivě hledala a tady jsem se o to ani nesnažila a prostě na mě vykoukla :)

Květnové výletování II

9. června 2016 v 14:03 | Silmarilli
Už jste se někdy byli podívat Českém Krumlově? Pokud ne musíte to napravit :) Nebo já jsem aspoň byla překvapená jak pěkné to tam pro turisty je a jak se to tam hemžilo čínany :) Jen mě mrzí, že jsem se nedostala do zámku, protože jsem neměla tolik času kolik bych potřebovala, abych si to všechno mohla pořádně prohlédnout.

Květnové výletování

29. května 2016 v 9:56 | Silmarilli
Polovičák a já jsme si opět udělali v květnu víkendový výlet a já jsem z něho opět byla nadšená. Hotel byl zvláštní na to kolik stál, ale ve výsledku to mělo i značné výhody. V podstatě hned vedle postele jsme měli obří vanu, což mě ze začátku překvapilo, nakonec jsme si do ní každý večer lehly, relaxovali a koukali na filmy :)
Tentokrát jsme zavítali do Českých Budějovic. Kde se opravdu líbilo. Hlavně to náměstí. Jen bylo zarážející, že u nás v našem malém městečku jsou obchody v sobotu otevřené do 20:00 a i v neděli, kdyžto tady v sobotu všechno v šest večer až na dvě hospody zavřely a otevřeli až v pondělí.
Nakonec jsem dala i nožce zabrat, protože jsem vermomoci chtěla vylézt na černou věž :)

Fotky

25. února 2015 v 14:00 | Silmarilli

A tady je zbytek fotek z dovolené :)

Západ

6. února 2015 v 22:42 | Silmarilli

A tady zase jenom pár foteček západu sluníčka

Vodopády

3. února 2015 v 22:42 | Silmarilli

Opět tady nesměla chybět návštěva pověstných vodoápu Kravica. Vždycky si tam připadám jako v pohádce, až na to že je to šíleně ledové :)

Croatia

17. ledna 2015 v 22:15 | Silmarilli

Jeden den jsme si v chorvatsku udělaly menší výstup na ty jejich hory ( i přez to, že jsme byly varováni , že tam žijí velmi jedovatí hadi) A cestou jsme narazily na napodobeninu francouzského mostu lásky. Byly to moc pěkné a já litovala, že jsem si jeden takovej zámk sebou nevzala. Tak snad někdy příště.

Moře

4. ledna 2015 v 11:32 | Silmarilli

A konečně je to tady. Konečně jsem si zase udělala čas a přídám sem nějaké fotky, které se mi moc líbí a jsou z naší dovolené. A nejenom to :)¨¨Jako první sem dávám várku fotek moře :)

Chorvatské krásy 2

17. října 2013 v 18:02 | Silmarilli

Tady máte krásné moře a ještě vyfocený přístav. Nejvíc mě asi u nich zarazilo, když jsme přijely do věčího města a viděla jsem jejich paneláky. Slušní a normální lidé bydleli v panelákách ve kterých tady u nás sotva bydlí cigáni.Nebo asopn na mě to tak z venku pusobilo.

západ slunce

14. října 2013 v 17:31 | Silmarilli

Tentorkát tu máme krásný západ slunce. Vždycky když jsme se šly s přítelem projít jsme neodolaly tomu krásnému slunci co vytvářelo na obloze. NAvíc jak se to sluníčko odráží od té vody je to nepřekonatelná krása

Chorvatské krásy

10. října 2013 v 18:00 | Silmarilli

Máme tu další sérii fotek. Tentokrát se vrháme na opravdovou krajinu v chorvatsku. Na První fotce se nacházíme na místě, kde se řeka střetává s mořem. Na kilometr je tam voda všude sotva po kolena a vyplavují se tam malinké mušličky. Takže veškeré prcky, které jsem si dovezla domu jsou odtud. Zbylé fotky jsem všechny fotila z trajektu, kterým jsem cestovala na poloostrov v chorvatsku.

Vodopády

7. října 2013 v 17:22 | Silmarilli

Po návratu z dovolené jsem se v mezi čase věnovala upravováním fotek. Dovolená byla naprosto okouzlující. Českou republiku mám procestovanou uplně celou snad a tak bylo zajímavé se konečně vydat i za hranice. Jeden den jsme si dokonce udělaly malí výlet na Vodopády , které se nacházejí v Bosně a Hercegovině. V životě jsem nic krásnějšího neviděla. Bylo to jako v pohádce. Šumění vody laskalo moje ouška a oči se mohly popást tou krásou. Měli jsme v plánu se tam zastavit jen na krátko a pak se zajet ještě někam podívat. Když jsme to ovšem všichni uviděly hned nám bylo jasné, že jen tak neodejdeme a nakonec jsme tam zustaly celý den.

opět foto

29. září 2013 v 17:58 | Silmarilli

Tak a opět jsou tu moje fotky. Brzy se tu objeví i fotky z chorvatska. Jen to chce menší strpeníčko. TA první fotečka, je hrozně brzy ráno. Vím že jsme od někud jely. Na jedné boční cestě jsme zsatavily a čekaly na východ slunce. Svým zpusobem romantické, ale upřímě jsem usínala příteli na rameni jak jsem byla už unavená. Ale vydržela jsem to a to čekání stálo za to

Focení - brzy ráno

5. září 2013 v 9:26 | Silmarilli

Po velmi dlouhé době jsem se sem rozhodla dát zase něco z našeho focení. Pravdou je, že se nám rozbil foták a my jsme se nemohly dlouho dokopat k tomu pořídit si nový. Už ho máme a znova si to užíváme. Fotky téměř neupravuju. Mám ráda když se na něm občas ukáže i menší dávka nedokonalosti. Ukazuje to lidskost.

Fotky - Čertovy kameny

6. prosince 2012 v 17:56 | Silmarilli

První fotka..tak to už nevím kde to bylo focené... ty dvě další v Lednici na zámku v tom parku. To si pamatuju uplně přesně ,protože to byl jediný zámek,který jsem letos navštívila! K těm dvoum posledním fotkám mam asi nejlepší vzpomínky. Je to focené na čertových kamenech! Strašně sem se tam bála vylézt. Ta uzoučká cestička a to zábradlí,které bylo šíleně prorezavělé a hned by následoval pád dolu ...br... to byl adrenalin :)

Příroda

11. listopadu 2012 v 7:33 | Silmarilli

Ruzné fotografie. Taková směska přírody. I když některé ty fotky nejsou buhví jak krásné,mě se na nich něco prostě líbí :) Ani nebudu počítat kolik fotek mi ještě zustalo v počítači,ale podle mě nejsou tak pěkné aby si zasloužily být tady :)

Fotky - mraky před bouří

4. listopadu 2012 v 20:33 | Silmarilli

opět jsem si našla trošku času a rozhodla jsem se vám sem zase hodit pár foteček :)Ty první dvě jsou focené dokonce za jízdy v autě :D Fotky v podstatě vubec neupravuju. Líbí se mi když jsou čisté,přesně tak jak je vyfotím.Jinak mám pocit,že ta poslední je focená v jeseníkách,když se na nás hnala bouřka!

Fotky západ slunce

28. října 2012 v 9:05 | Silmarilli

Za mou nepřítomnost,který trvala několik měsicu,jsme si zase s přítelem nafotili pár krásných foteček. A myslí si,že by byla škoda se o to nepodělit. Budu jsem ted ty fotky přidělávat tak nějak seskupinkované,ale už po mě prosím nechtějte kde jsem to fotila. Nevím jestli bych si u každé fotky vzpoměla :) a at už to neobkecávám tady to máte :)